آقای کروبی شما  چرا آمارهای خود را با سند ارائه نمی کنید؟ در این دوره می دانید که چشم به چشم هم نمی تواند اعتماد کند.چراخود بر این باورید که باید کشور از رانتی بودن در بیاید و به سوی خصوصی شدن قدم بر دارد ولی خود راه حلی ندارید؟ومدام از دولت نهم اشکال میگیرید که این دولت 90درصد رانتی بوده است «البته طبق اماری که حزب اعتماد ملی حزب شما ارائه داده است»اگر حتی امار بی سند شما درست بوده باشد چرا این مشکل را به ریش دولت نهم می بندید در صورتی که تنها این دولت نبوده که رانتی بوده بلکه تمامی دولتهای اسبق رانتی بوده اند؟چرا از آنان اشکال نمی گیرید؟البته این مطلب مرتبط با کسانی است که خواهان خیر مردم باشند نه آنان که فقط برای رای آوردن در صحنه ی انتخابات شرکت می کنند.

دسته ها :
سه شنبه بیست و نهم 2 1388

من چند سوال از جناب آقای کروبی و خصوصاً آقای محسن رضایی دارم:1- هر فردی که در این کشور اسلامی زندگی می کند میداند که باید از دستورات رهبری بدون تخلف از این دستورات اطاعت کند این مطلب کاملاً درست است، حال شما چه کردید آقای کروبی و آقای رضایی چرا وضعیت اقتصادی کشور را بد جلوه می کنید؟ مگر رهبری خودشان صراحتاً در سخنرانی بیان کردند که کاندیدهای ریاست جمهوری نباید وضعیت کشور را طوری برای مردم توصیف کنند که انگار ما در یک منجلاب اقتصادی افتاده ایم؟ چرا از دستورات رهبری تخلف می کنید؟حالا گذشته از این مسائل دلیل شما برای گفتن این مطلب چیست؟ ما در گذشته با تحریم اقتصادی شدیدی روبرو بوده ایم و هنوز هم هستیم و بخاطر همین رکود اقتصادی جدید جهان روی ما تاثیر چندانی نداشته است. و حتی اگر هم که ما در رکود اقتصادی شدیدی باشیم شما چرا بجای مطرح کردن پشت سر هم مشکل چرا طرح حل کردن مشکل را بیان نمی کنید؟ شاید هم اصلاً طرحی ندارید که مثلاً ما را ازاین تنگ نای شدید اقتصادی بیرون بیاورد البته اگر مشکلی وجود داشته باشد.  

دسته ها :
سه شنبه بیست و نهم 2 1388

من به میر حسین موسوی رای نمی دهم زیرا:5- چرا باید برای انتقاد کردن و بحث با یک کاندید انتخاباتی یک نفر را تا سر حد مرگ کتک زد یا در ستاد انتخاباتی برای جلب توجه و بدست آوردن رای گازاشک آورمنفجر کرد تا به مردم نشان دهید که مخالف دارید و در معرض دید هسیتید آقای موسوی جواب دهید که چرا نقشه ی ترور خود را که بر ملا شد را اجرا نمی کنید؟، تا رای بیاورید؛ آقای موسوی جواب دهید که چرا حسین شریعتی را تا سر حد مرگ درمسجد قبا شیراز کتک زدند فقط برای پرسیدن سوال از شما؟ آقای موسوی  ازنخست وزیر امام این کارها بعید است, نیست؟ آقای موسوی این جمله از امام را هم باید شنیده باشید که ملاک حال افراد است نه گذشته ی آنان.

حال باز هم دم از نخست وزیرامام بودن می زنید؟   

دسته ها :
دوشنبه بیست و هشتم 2 1388

من به میر حسین موسوی رای نمی دهم زیرا:4- آیا اگر یک نفر حرفی  را بزند بعد خود خلاف آن عمل کند شما باز هم به او اعتما خواید داشت؟آقای موسوی مگر شما در تبلیغات علیه احمدی نژاد بعد از اینکه یکی از حامیان احمدی نژاد در مسجد از احمدی نژاد طرف داری کرد این را استفاده نکردید که:مسجد نباید ستاد تبلیغاتی شود و به عنوان ستاد از آن استفاده نمود؟

بعد خودتان از مسجد قبای شیراز به عنوان ستاد تبلیغاتی استفاده می کنید و در آنجا سخنرانی می کنید؟

 

 

دسته ها :
دوشنبه بیست و هشتم 2 1388

من به میر حسین موسوی رای نمی دهم زیرا:3- مگر قرار بر این نشد که شخصی یا دولتی در تبلیغات انتخاباتی برای بدست آوردن رای خراب شود چرا میر حسین موسوی به طور آشکار با مبالغه ی فراوان برای تخریب دولت نهم دست به کار شده است مثلاً در دیدار با مردم شیراز چرا دم از بودجه ی 300 میلیاردی برای سفرهای استانی جناب احمدی نژاد می زند در صورتی که 175 میلیارد بیشتر نبوده و تمامی این بودجه صرف مردم شده اما در دوران جناب خاتمی  156میلیاردصرف چنین هدفی شد و اگر کسی به یاد داشته باشد چیزی به دست مردم نرسید؟

دسته ها :
دوشنبه بیست و هشتم 2 1388
به میر حسین موسوی رای نمی دهم زیرا:2-نمی خواهم آن چه که در دوره جناب خاتمی رخ داد،  دوباره تکرار کند از قبیل :رواج بی حجابی در جامعه- از بین رفتن امنیت اجتماعی - ریخته شدن آبروی مردم ایران با حرفهای چرت و پرت  که فرهنگ مردم ایران را زیر سوال برده و در مجامع بین المللی فرهنگ و سنن ما را به هیچ و پوچ می کشند و اعلام می کنند که مردم ایران فرهنگ ندارند.
دسته ها :
دوشنبه بیست و هشتم 2 1388
حال جواب تمامی این سوالات بالا را هم که آقایان متصوفه بدهند که همچین علمی را ندارند و همچین قدرتی را هم که ندارند اما با این سوال چه می کنند که:5- تنها کتابی که راوی مطلب بالا بوده کتاب و اسناد عبد الرحمن سلمی بوده حال من می خواهم از این آقای عبد الرحمن مطالبی ر ا بدانید اولا او شیعه نبوده بلکه سنی بوده حال دلیل یک دین وآیینی که خود را از شیعه می داند از روایت یک راوی سنی اثبات می شود آیا با عقل جور در می آید؟ ثانیا آقای غطاب «راوی شناس سنی در آن دوره» در مورد عبد الرحمن سلمی اینچنین می نویسد :« هُوَ اَی عَبدُ الرحمن سُلَمِی جَاعِلٌ حَدِیث لصُوفِیه و کُلُ رُوِیَ منه باطلٌ» یعنی«او عبد الرحمن سلمی وارد کننده ی حدیث جعلی برای صوفیه می باشد و تمامی رووایات ذکر شده از جانب وی باطل می باشد.حال آقایان صوفی بر یک روایت باطل از جانب یک سنی جعل کننده ی حدیث خود را اثبات می کنند.اما اشکالات بر سایر عقائد این فرقه بماند برای هفته ی دیگر.التماس دعا.    
دسته ها : رد
يکشنبه بیستم 2 1388
3- در کدام سند روایی از حضرت امام رضا و در کدامین کتاب معتبر شیعی آمده که امام رضا فرموده است که بعد از من والی و عالم طریقت معروف کرخی است؟
دسته ها : رد
يکشنبه بیستم 2 1388
2- اگر که او یکی از یاران امام رضا شده است پس چرا هیچ مدرکی از اسناد معتبر کتب شیعی ندارند که در آن جا نام معروف را آورده باشند، و اینکه زمانی که نام یاران آن حضرت را  در کتب می آورند چرا نام معروف در کتاب نیست؟ و کمی بحث را گسترده تر کنیم، آقایان متصوفه؛ در کدام کتاب معتبر شیعی گفته شده که معروف بن کرخی به دست امام رضا (ع)اسلام آورده و از یاران وی شده؟
دسته ها :
يکشنبه بیستم 2 1388
رد معروف کرخی همانطور که می دانید این فرقه خود را به معروف کرخی می رسانند تا از برگشت فرقه خود به اهل سنت و اشکالات وارده جلوگیری کنند حال ما با اینکه گفتیم که مشخص نبوده لفظ موسی دلالت بر حضرت امام رضا می کند یا نه،  فرض را بر این می گذاریم که منظور حضرت امام رضا (ع) بوده حال اشکالات وارد آمده بر این مطلب: گفته می شود که نام این ملعون معروف بن علی کرخی است و گفته می شود که این ملعون در ابتدا به فرض اکثر مسیحی و یا به فرض اقل زردشتی بوده و سپس اسلام آورده است و مادر یا پدر وی نیز همان مسیحی یا زردشتی بوده اند و اینکه او به تحقیق در مورد ادیان رفته و اسلام را نزد حضرت امام رضا(ع) پذیرفته است واز یاران آن حضرت(ع) شده است و نیابت را از وی گرفته است. این مطالب از کتاب عبد الرحمن سلمی گرفته و این فرقه خود را بنا بر این سند به معروف کرخی می رساند.  حال اشکالات را به طور جدی بحث خواهیم کرد:1-اینکه اولا اگر پدر و مادر وی مسیحی بوده اند«به قول اکثر»چرا نام پدر وی علی بوده؟ خودتان در بالا مشاهده نمودید که گفته شد معروف بن علی کرخی حال اگر این مطلب صحت دارد چرا باید که یک مسیحی نام خود را آن هم در زمانی که اسلام مذهب رسمی نبوده علی بگذارد؟
دسته ها : رد
يکشنبه بیستم 2 1388
همانطور که در مقدمه به این مطلب اشاره شد ما اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه می کنیم تا با این مطالب به مقابله با صوفیه بپردازید یا حد اقل اطلاعات خود را در این زمینه بالا برده  تا از گرایش خود و اقوام خود به این فرقه جلوگیری نمائید و این بنده ی حقیر آماده انجام هرگونه مناظره با متصوفه را دارا می باشم کسانی که می خواهند سوالی مطرح کنند یا برای مناظره آمادگی دارند با شماره ای که در آخر این مطلب آمده تماس بگیرند. حال در این مطلب اول ما با تاریخچه ی آن شروع  می کنیم و سپس آنرا با برهان عقلی باطل می سازیم. تاریخچه: صوفیه ای که در حال حاضر ما شاهد گسترش آن هستیم، صوفیه از تشیع است ولی در اصل منشا تصوف از تسنن بوده و در زمان پیامبر اکرم (ص) این گروه بوجود آمدند، و با اینکه پیامبر اکرم با این قبیل از عادات و حرکات مقابله می کرد ولی این گروه حاضر به دست برداشتن از کار خود نبوده به کار خود ادامه می دادند.و با وفات آن حضرت این گروه با وجود مخالفت های شدید ائمه (ع) بوسیله تعیین سر پرست تقویت شدند و از جمله سران اولیه صوفیه در زمان ائمه به حسن بصری و ابو هاشم کوفی می توان اشاره کرد.که درباره حسن بصری این را می توان گفت که در جنگ جمل حضرت علی(ع) به تمامی مردم بصره حکم جهاد داد اما حسن بصری که به قولی در آن زمان 16 یا 22 بوده به همراه جمع کثیری از پیروان خویش از این فرمان امام سرباز زده و با امام بیعت نکرد و آن ملعون به امام بی احترامی کرده و سخن ایشان را به استهزاء گرفت ، و با پیروان خویش چنین گفت:ما باید از این جنگ دور باشیم که مبادا این جنگ روی ما اثر سوءی بگذارد.در اینجا بد نیست که به اشکالی از طرف اهل تصوف وارد آمده پاسخی کوتاه بدهیم که اینجا مجال بحث در مورد آن نیست.اشکال: شما که می گوئید در زمان جنگ جمل این سخنان بین حضرت علی (ع) و حسن بصری رد بدل شده و او پیروانش از این جنگ سر باز زده اند، آیا یک نو جوان 16 ساله هم می تواند پیروانی داشته باشد؟جواب : اولا که حسن بصری بنا بر قول قوی 22 ساله و 16ساله بودن حسن بصری بنابر قولی ضعیف بوده است.ثانیا حتی اگر ما حسن بصری را 16 ساله بگیریم این سن برای عرب آن هم عرب عصر امام علی (ع) سنی کم نبوده چرا چونکه در حال حاضر تقریبا هیچ کدام از دختران 9 ساله توانایی انجام واجبات را ندارند و اگر ما 16 سال آن زمان را با زمان حاضر مساوی بدانیم پس باید 9 سال الان را هم با آن موقع مساوی بدانیم پس حتما دختران عرب در زمان امام (ع) و پیامبر(ص) هم توانایی انجام وا جبات را نداشته اند و این نتیجه گرفته می شود که پیامبر سنی را برای تکلیف انتخاب کرده که مناسب نبوده و با شرایط تکلیف برابری ندارد و این با علم آن حضرت تضاد دارد. پس سن آن زمان دختران 9 ساله با دختران 17 ساله حاضر و حتی بیشتر برابری دارد پس و قتی 9 سال آن زمان ارزش17 سال حاضر را دارد مطمئناً 16 سال نیز ارزش 25 سال را دارد و حال اینکه آیا یک جوان 25 ساله توانایی اداره ی یک گروه را ندارد؟      البته همانطور که گفته شد حسن بصری سنی بوده و از اهل تسنن فرقه ای را بنا می گذارد.صوفیه های در حال حاضر از جمله: گنابادیه، ذهبیه، اهل حق و...  برای اینکه اشکالی بر آنان گرفته نشود خود را از طریق شاه نعمت الله ولی و شیخ سری و معروف کرخی (لعنت الله علیهم اجمعین) که از اقطاب خود هستند را به امام رضا (ع) می رسانند و معروف کرخی را نایب در طریقت آن حضرت می دانند و امام جواد (ع) را نایب در طر یقت امام رضا می دانند. این قسمتی بود از تاریخچه فرقه صوفیه ان شاء الله برای رد این رساندن و نایب گرفتن جدایی بین طریقت و شریعت در مطالب بعدی بحث خواهیم کرد اما این بار با مدارکی از احادیث و قرآن.  شماره ی این حقیر 09179163226
دسته ها : تاریخچه
پنج شنبه دهم 2 1388
X